Difference between revisions of "Shas:Placing Conditions on Guard Liabilities/2/he"

From AlHaTorah.org
Jump to navigation Jump to search
 
Line 23: Line 23:
 
<opinion name="אינו שומר כלל">
 
<opinion name="אינו שומר כלל">
 
שומר שהתנה אינו נחשב כשומר בכלל
 
שומר שהתנה אינו נחשב כשומר בכלל
<mekorot><multilink><a href="ShitahMekubetzetBavaMetzia94a" data-aht="source">ר' חננאל</a><a href="ShitahMekubetzetBavaMetzia94a" data-aht="source">שיטה מקובצת בבא מציעא צ"ד.</a><a href="ר' חננאל בן חושיאל" data-aht="parshan">אודות ר' חננאל בן חושיאל</a></multilink></mekorot>
+
<mekorot><multilink><a href="ShitahMekubetzetBavaMetzia94a" data-aht="source">ר' חננאל</a><a href="ShitahMekubetzetBavaMetzia94a" data-aht="source">שיטה מקובצת בבא מציעא צ"ד.</a><a href="ר' חננאל בן חושיאל" data-aht="parshan">אודות ר' חננאל בן חושיאל</a></multilink>, <multilink><a href="RambanBavliBavaMetzia94a" data-aht="source">רמב"ן</a><a href="RambanBavliBavaMetzia94a" data-aht="source">בבלי בבא מציעא צ"ד.</a><a href="R. Moshe b. Nachman (Ramban, Nachmanides)" data-aht="parshan">אודות ר' משה בן נחמן</a></multilink></mekorot>
 
</opinion>
 
</opinion>
 
</category>
 
</category>

Latest revision as of 09:16, 20 September 2016

תנאים בשומרים

גישות פרשניות

מגבילים את מתנה על מה שכתוב בתורה

ניתן להתנות על מה שכתוב בתורה בדיני ממונות

ניתן להתנות על מה שכתוב בתורה כשהתנאי קודם לפעולה

כשמתנה אינו נחשב כאחד מארבעת השומרים

שומר שהתנה נחשב כשומר אחר השונה מארבעת השומרים

שומר שהתנה אינו נחשב כשומר בכלל

החיוב בתורה מבוסס על הסכמה ובתנאי אין הסכמה

שואל שלא מדעת
שומר אבידה